Lite tjuvlyssnat

Busschauffören ~50 samtalar med en väninna ~50 om väninnans rökning.
Väninnan: Ja, gud, det är så hemskt med beroenden, tycker du inte det?
Busschauffören: Ja, till slut använder man vilken anledning eller ursäkt som helst till att göra det… Är det likadant för er rökare som för oss alkoholister?
Passagerare (som tjuvlyssnat): Ajdå.



En tjej och en kille ~18 sitter och äter.
Tjejen: Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson…
Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson



En kvinna och en man, båda ~50, och deras dotter ~14 pratar om dotterns matematiksvårigheter.
Mamman (näsvist): Ja, vi kanske skulle få ta och skicka dig på summercamp?
Dottern (kaxigt): Vi kanske skulle kunna få ta och skicka dig på fatcamp?
Pappan börjar gapskratta men efter en blick från mamman tystnar han snabbt.
Pappan (till dottern): Men Emma då…



En mamma ~30 och hennes dotter ~4 sitter på tunnelbanan.
Dottern (viskandes): Mamma, jag måste kissa.
Mamman: Ja men du får hålla dig en liten stund till. Det är bara tre stationer kvar.
Dottern: Okej…
Efter tre stationer stiger Mamman och dottern av. På kliver en tant ~65 och sätter sig på platsen där dottern just suttit. Tanten: Nämen vad har hänt här? Det var ju alldeles blött!

Kommentarer
Postat av: idenitty

HAHAHHA PÅ DEN SISTA! :D

2009-06-04 @ 23:29:44
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0