Lugnet

Anton åkte hem för ungefär en timme sen. Sadly but true!
Sedan dess så har jag suttit nere vid vattnet och bara njutit av det underbara vädret, lugnet efter stormen typ :)
 Ni förstår, ändå sedan jag var liten så har jag alltid funnit något harmoniskt med vatten. Har alltid älskat det, trotts att jag har lite respekt för havets krafter x)
Det är den mest perfekta kvällen ute just nu, solen skiner och är påväg ner medans havet ligger absolut vindstilla, man kan spegla sig i vattnet och det är alldeles ljummet ute! Jag önskar av hela mitt hjärta att vädret kommer vara densamma imorgon!

Ikväll hade jag bara tänkt lata mig, spela sims (warcraft?) och njuta!
Kanske slänger på nån film?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0