Lycklig Jenny :)

Klänningen passade och den var jättefin.. Röd med pärlor och shiit.. Kommer väl bild sen från balen antar jag ^^ Känns fruktansvärt skönt och jag är tacksam till tusen till Linnea som lånade mig denna trotts att jag för henne är en total främling! TACK <3
Sen sprang jag och mor iallafall omkring på stan och köpta matchande smycken och jag köpte även lösnaglar (Jag lyckades inte motstå) och hårfärg så nu mina vänner ska det bli en riktig snygging av träskmonstret xD
hehe...

Såå.. jag tänkte ju att jag skulle hinna sova lite nu innan jag ska iväg till Sanna men jag tror inte att jag hinner detta eftersom det enda jag hunnit göra än så länge är att duscha.. villket betyder att jag har mycket kvar! Jobbiigt...
Kommer nog iallafall bli trevligt ikväll, jag hoppas då det ^^
Syns vi på Kalles?


AntonHolmström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0