Pausen över

Kommer nyss hem från Kåsböle, skönt att ha en liten paus i tillvaron ^^
Underbart skön dag igår.. Det kommer nog garanterat vara den varmaste dag vi kommer få den här sommaren! ^^
Jag, Anton, Pär och Lilly var och badade, lite småkallt under dagen men jag och Anton åkte tillbaka vid 10 tiden på kvällen och badade igen och denna gång så var det myyycket mycket skönare..Underbart <3

Idag så var jag och Anton i stan! Han följde med utan vidare klagomål och det är jag jätteglad över. Vi hade lite alonetime på stan bara jag och han och jag köpte skor till Balen och leggins till studenten! Kändes bra att få göra lite ärenden! ^^ Sen köpte vi årets första mjukglass ^^
Visst är det alltid något nostalgiskt med årets första mjukglass?

Nu ikväll blir det nog inte så mycket, ta en dusch och kanske plocka undan i mitt rum eller nå! jah vi får helt enkelt se!



Nya skor och Leggins! ^^


A<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0