Pultviken

Idag ska hela klassen iväg till Pultvik för att besöka våran kära mentor som ska bjuda på lunch där :)
Vi ska sedan bada badtunna (WEEII) och säkert hitta på andra trevliga aktiviteter!
Hmm... borde göra mig klar, står och posar i min balklänning för att ordentligt granska hur den sitter och så vidare, det enda jävliga med den är ju att mina sår på benet syns som jag tyvärr drog på mig ute på pentryt, blir väl att dra på sig nå tunnstrympor eller dylikt för att dölja detta. Har även kommit på att skavsårsplåster nog ochså kommer behövas eftersom att fötterna inte är vana att gå i högklackat. ^^

jasijasi! :)
Borde göra mig klar för att åka iväg till skolan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0