Sista Natten med gänget!

Igår kväll så var Jag,Anton,Jens,Diana och Joakim hemma hos Anna för att för en sista gång innan Annas USA resa umgås allihopa. Som på de gamla goda tiderna ni vet :)
Vi började med att äta grillade hamburgare! Väldigt gott eftersom vi alla var väldigt hungriga. Sen lekte vi min nya favoritlek där man ska gissa vem man är. Jag är väldigt dålig på det men tycker iallafall att det är skitskojjsit!
SEN mina vänner såg vi på House of the dead. Snälla ni se den, den är så fruktansvärt dålig så att man kan skratta sig igenom den! VEM FAN HAR GJORT EN SÅ DÅLIG FILM???
Sen blev det iallafall lite diverse kubbspel och småtjattrande hela natten. Var inte hemma förrens vid 4tiden och då var det bara hopp isäng (men först lite peta på jens och sjunga nationalsången så att han inte kunde sova;D;D)

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Snackat och spelat den ultimata pensionärssporten. Boul! x)
Jasii jasi! ^^



Can't you feel the Löööve?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0