Staden och Gamla minnen

Kommer precis hem efter att ha tillbringat dagen med Arvid, som jag sa tidigare en gammal vän som är på hemvisit. ^^ Vi fikade, shoppade och snackade om allt som hänt sedan sist. Tror det var i påskas jag träffade honom senast. Blir ju inte så ofta nu när han bor i Lund. Aja, köpte iallafall en tunika tjoffs från gina. Lite spec men gillar den ändå! Kommer säkert någon bild i framtiden!  ^^
Arvid den beatan (som han själv skulle ha sakt) köpte The Sims 3 rakt framför ögonen på mig! *Jenny är i djup sorg*! Usch.. måste köpa det jag med. VILL HAAAA <33

Så som sakt. Är hemma nu men ska snart iväg till jobbet. Ska ÄNTLIGEN få jobba! Känner att jag behöver tjäna lite chash. Dock skönt att ha helgen ledig. Ska ha filmkväll med vännerna, denna gång så kommer alla vara samlade! Det var länge sedan sist så det kommer bli skojj! <3



Eftersom att jag, smart som jag är, glömde minneskortet till kameran hemma så får ni nöja er med en gammal bild på mig och Arvid! Från klassåterträffen i vintras! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0