Studentveckan dag 1

TJAAH!
Nu är jag hemma igen och har haft en riktigt trevlig kväll, lite tråkigt dock att inget dansgolv var öppet!
Hade iallafall trevligt och jag och thom sprang omkring och gjorde hyss... hihi xD
http://xrosefuckerx.bilddagboken.se Där finns lite bilder från kvällen!
Glömde tyvärr min kamera hos Sanna så än så länge så blir det enbart mobilbilder! ^^

Men vettni.. nu ska jag fan sova och jag ska sova så länge att jag bara vill spy på allt som har med sova att göra, S¨spv gott alla glada så syns vi imorgon! :D




Onsdag 3/6: Förfest hos SannaÖ sedan Kalles!
Torsdag 4/6 : Återhämtning/Öppen dag
Fredag 5/6 : Lazergame, 5 kamp, bar och bubbelpool!
 Lördag 6/6: Tjejfest hos Frida, Sen Pentan
Söndag 7/6 : Fest Olle
Måndag 8/6: Rut's stuga under dagen med badtunna och bastu. Grillning,fest,vollyboll på Sandön efteråt.
Tisdag 9/6 : Balen
Onsdag 10/6 : FEEST! Bergsviken+Kalles
Torsdag 11/6: Fixa med studentvagnen
Fredag 12/6 : STUDENTEN!!! Förfest hos AnnaWWw Valdinos





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0