Studentveckan dag 2

Jaa, idag har verkligen varit en lat dag. Jag har sovit bort mestadels av dagen och när jag inte gjort det så har jag sett two and a half men. Det enda nyttiga jag gjort idag är att jag satt igång en tvättmaskin! Yeyy.. ^^
Jag och Ida har kommit överrens om att det inte är nå mer skola nu så imorgon ska jag inte göra mycket tills dess att jag ska iväg på lazergame! ^^
Jassi jassi... känner att jag inte har speciellt mycket att säga idag!
Sowwie folket x)

Puss hej!




Onsdag 3/6: Förfest hos SannaÖ sedan Kalles!
Torsdag 4/6 : Återhämtning/Öppen dag

Fredag 5/6 : Lazergame, 5 kamp, bar och bubbelpool!
 Lördag 6/6: Tjejfest hos Frida, Sen Pentan
Söndag 7/6 : Fest Olle
Måndag 8/6: Rut's stuga under dagen med badtunna och bastu. Grillning,fest,vollyboll på Sandön efteråt.
Tisdag 9/6 : Balen
Onsdag 10/6 : FEEST! Bergsviken+Kalles
Torsdag 11/6: Fixa med studentvagnen
Fredag 12/6 : STUDENTEN!!! Förfest hos AnnaWWw Valdinos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0