Studentveckan dag 3

Är nu tillbaka från en fantstisk kväll! ^^
Vi har lekt som fan (och det viktigaste av allt,  vi vann ;) och vi har badat och stojjat och fyyfan villken underbar kväll! Mina fingrar är fortfarande russin och jag har varit uppe ur vattnet i över en timma nu!
Jag älskar ju att basta och Bada bubbelpool så det där var värsta paradiset! ^^

Killen som hade om hela skiten var ju också hur shysst som helst! Rekomenderar varmt att alla åker till Lazergame i piteå när ni vill hitta på nått speciellt och så bokar ni hela skiten med 5kampen,lazergame, relaxen... ALLT!!
Lite dyrt men det är absolut värt det!! ^^

( Bilder finns i vanlig ordning på http://xrosefuckerx.bilddagboken.se Finns nu även fler och bättre bilder från onsdagskvällen om någon är intresserad :)

Nej usch.. jag är så lycklig just nu! ^^
FAN VAD LYCKAT! danke frida för den braiga iden! ^^
Det enda som skulle kunna göra den här kvällen fulländad är några pussar från Anton! Men det får jag vänta på tills någon annan dag! ÄLSKAR DIG! <3

(Ifall någon misstänker att jag är en aningen onykter så... Nej.. jag var chaufför ikväll!) ^^

För tillället är jag en aningen hungrig och borde fixa nått att käka men jag orkar fan inte! Blir nog sova ganska dirrekt!


Thom, jag, Frida och killen som fixade allt! ^^




Onsdag 3/6: Förfest hos SannaÖ sedan Kalles!
Torsdag 4/6 : Återhämtning/Öppen dag
Fredag 5/6 : Lazergame, 5 kamp, bar och bubbelpool!

Lördag 6/6: Tjejfest hos Frida, Sen Pentan
Söndag 7/6 : Fest Olle
Måndag 8/6: Rut's stuga under dagen med badtunna och bastu. Grillning,fest,vollyboll på Sandön efteråt.
Tisdag 9/6 : Balen
Onsdag 10/6 : FEEST! Bergsviken+Kalles
Torsdag 11/6: Fixa med studentvagnen Fredag 12/6 :
STUDENTEN!!! Förfest hos AnnaWWw Valdinos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0