UNDERBART!

Klassen har varit på Ruts stuga under dagen och det har varit absolut underbart. Vi har ätit den mest otroliga lunch man kan tänka sig på en av världens finaste stugor. Sen har vi badad badtunna och bastat och bara haft det så underbart trevligt :) Har självklart en hel del bilder som kommer gå att kolla in senare ikväll!

Ikväll blir det att ta det lugnt eftersom att jag har lite smått och gott att syssla med inför balen. Först och främst så ska snart jag och mamma åka till farmor för att någon "slipsknutkunnig" ska kunna knyta slipsen som anton ska ha på sig. Sen ska jag sätta fast min lösnaglar och jag ska även tvätta håret (eftersom att detta får jag inte göra imorgon) och bara ta hand om mig själv allmänt.. Idag SKA jag även städa, jag vet att jag sakt det nu i flera veckor tror jag men idag ska det fan bli av... flyttar ju snart ner på stugan och då vill jag helst att det ska se hyufsat anständigt ut här så jag slipper deala med det sen när jag flyttar tillbaka! :)

Desutom så ska jag kasnke tillägga att jag under morgonen har haft en diskution angående piratpartiet eftersom att jag inte alls gillar dem. Har därför satt mig ner nu och läser allt jag kan om detta parti för att sedan kunna ta en ordentlig ställning om vad jag egentligen tycker, än så länge så har inget förändrats, men när jag läst på lite till så ska jag göra en slutgilltig sammanfattning! Nu vet du det du som deltog i diskutionen! =)


Som ni ser, jag har ändå en del att pyssla med! ^^
Kommer kanske uppdatering ikväll!

ps. kom ihåg att kolla in bilddagboken under kvällen!


Anton  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0