Woooot?

Nu tänker ni säkert:
JAHA! hon kunde inte slita sif från datorn på jobbet trotts allt!

men faktum är att när jag anlände till jobbet så fick jag världens chock. Där möts jag av DEN NATTPERSONAL som jag skulle jobba för. Hon är mycket förvånad och undrar om jag ska ha intro eller dylikt. När jag förklarar för henne att jag ska jobba så säger hon att hon inte går på semester förrens nästa vecka.. :O
Chefen har alltså tjorvat till det, måste ringa henne imorgon och reda ut hela situationen!

Jaja... sprang iallafall genom heeeeela stan för att hinna ikapp Anton som var påväg till bussen så hokus pokus så sitter jag nu i Kåsböle med Anton och datanördar ;)


"för jag har tagit studeeeenten!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0