Working hard

Hemma igen från jobbet, glömde kanske skriva att jag skulle jobba igår men... jobbar hela veckan.. Då var det sakt! Anton ligger och sover. Blev ombedd att väcka han vid 9 så tills dess får jag se till att underhålla mig själv.

Jag känner att det går lite segt att blogga nu på sommaren. Man har mycket annat för sig och sitter inte alls vid datorn i samma utsträckning som man gör på vintern! Ska försöka bättra mig med att uppdatera :)

Vi har egentligen inga planer idag, inte än iallafall. Så vi får se vad som dyker upp. Förhoppningsvis blire nå trevligt.  Eller kanske nå mindre trevligt eftersom att jag ser att Husvagnen är i ganska sp stort behov av att städas. bllah. Torsdag blir det bio! Vi ska se Ice age :D :D *Längtar*
Säg vad ni vill, ace age är kung ;)


Förlovade ½år idag
Älskar dig
<3


Kommentarer
Postat av: A A A Amrikanen

Nej men man gratulerar på förlovningshalvdagen med blommor och med blader

2009-06-30 @ 09:57:51
Postat av: Diana

haha, han är mycket brunare än dig (A)

2009-06-30 @ 11:41:26
Postat av: A A A Anton

jaa jag är tillsammans med en blekis

2009-06-30 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0