Bra-lista

När man då har en depp dag så ska man ju egentligen inte ligga och tänka på sånt som var i förra inlägget utan då ska man göra en må-bra-lista med saker som man ser fram emot. Såg i en väns blogg http://annaprovarsinavingar.blogg.se/ att hon hade gjort en sådan.. så jag tänkte göra precis samma bara för att bli lite glad =)


7 dagar kvar tills Jag och Anton varit förlovade 3 månader
Okej, vi kanske inte firar dessa datum än så länge, men det får mig att må ganska bra att tänka på det

27 dagar kvar tills Jag och Anton firar ett år
Ser jag verkligen fram emot, helt underbart att det ändå gått så lång tid.. Han är min må bra människa! <3

27 dagar kvar till cypern
Klassresa till cypern på 1 års dagen, lite blandade känslor men kommer nog bli jätteroligt ändå

64 dagar kvar till lön
Okej, girig som man är längtar man till sånna här dagar. Det var längesedan jag kände mig speciellt rik och nu kanske jag kan få göra det den 27 maj =)

77 dagar kvar till balen
Eftersom att folk säger till mig att det är den 9:onde så skriver jag upp det preliminärt på den 9:onde
Jag och Anton på balen, yeey <3

80 dagar kvar till Studenten
Ännu en på ont och gott... men kan man annat än att se fram emot det?

82 dagar tills jag fyller år
jaaa... fylla år <3

- -- dagar kvar (ej bestämt) flytta hemmifrån <3<3<3
vill vill vill vill vill

274 dagar kvar till julafton
why not?

281 dagar kvar tills Jag och Anton varit förlovade ett år
Må bra tankar <3


Kommentarer
Postat av: Diana

Nu är det fan du som är krydd som tar upp julafton redan :O

2009-03-24 @ 16:21:23
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0