Dear diary

Idag har jag inte haft lika fullt upp som jag hade igår men ändå så pass att jag känner mig riktigt trött!
Vaknade alleles för tidigt imorse, iallafall för att vara jag! vaknade vid 9  trotts att jag var uppe skitlänge igår! måste fixa nått härinne, typ börja sova med fönstret uppe för det är så jäävla varmt här på morgonen när solen börjar skina in!
Aja, färgade iallafall mitt hår med protester från Anton och viippss.... blev det som det blev x) *suck*
han hade rätt!
aja det duger! x)
Just ja var ju hos frisören igår och det blev inte alls någon vidare förrändring. Vill ha så mycket hår som möjligt till balen sen kan jag fundera på drastiska färändringar! Klippte till luggen så att den är som den ska och sen blev det mest toppande av håret!
aja, nu fortsätter vi på idag. Jag och Anna var och såg på "Män som hatar kvinnor" jag tyckte att det var riktigt bra. Hemsk!
medans anna tyckte att det var en stor besvikelse, men så går det om man läst boken först ;) haha
Jag råkade dock dricka upp hela min dricka innan filmen (2timmar35minuter) började så jag har suttit och gnagit på flaskan hela filmen för att hålla igång salivproduktionen ;D ;D

Och nu, kära dagbok... sitter jag här hemma än en gång!
rummet ser ut som ett stort helvete och jag har råkat kasta allt på golvet, behöver städa men jag vill verkligen inte! ska nog sätta mig och spela nått, möjligtvis se nått tv vad tror du?

- Devil may cry 3
- Guitar hero 3
- Alfapet
- Sims 2
- eller se two and a half men!

Vilket är bäst? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0