Djupa tankar och en Myrstack?

Sitter här framför bloggen än en gång, och som så många gånger förut så är det ett deperat försök i att komma undan saker som egentligen borde göras. Denna gång är det städning som jag försöker fly undan. Lite pinsamt att jag alltid har problem att ta tag i sånt x)

Har flera gånger idag suttit med sånna här djupa funderingar som inte är allt för vanliga i min värld. Tycker bara att det är jobbigt att fundera på sånt. Idag har det varit skumma saker som "Vad är frihet" bland annat. Just denna grej kaan min hjärna ha snott från häftet med Nationellaprov texterna, men man vet inte.

Har under morgonen, eftersom jag började halv elva, legat i bäddsalen försjunken i Twilight boken. Kan man låta bli att bli en aningen förälskad? jaa jag vet nu låter jag som 20000568839 andra fjortis tjejjer men jaa, så får väl fallet vara då! Ska lägga mig och läsa lite till sen EFTER jag har städat(!!!!!!!!)

Det enda nyttiga som jag egentligen har tagit mig tid att göra idag är att jag har rättat till min insändare så den är nu klar för inlämning och sen inskickning! Så håll koll i Piteå tidningen så kanske den dyker upp inom en snar framtid. Jag hoppas verkligen att Kommunen kan besvära sig att skicka ett litet svar, annars har dom inte hört nog av mig ;)

!!Hemlis!! jag har ju som ni vet godisuppehåll just nu men chokladsuget är alldeles för högt, såå idag har jag unnat mig en smaskig myrstack efter middagen <33
Såå vips så var chokladsugen ett minne blott ^_^

Imorgon är det fredag :O:O
kan ni tänka er, ännu en vecka har nått sitt slut. Det är ju helt sjuk!
Gaaalet galet men roligt roligt! Då kommer Älsklingen hit ^^ <3

Vill ni veta en annan galen sak?
Klart ni vill, och om inte så har ni iallafall inget att säga till om ;D
Men idag har jag fått min biljett till Cypern :D:D <3
Usch så snart det är, Snart bara en månad kvar!
Har provat min bikini nu ikväll för att kolla hur den sitter och den sitter som ett SMÄCK! faan va najs!

Nee vet ni vad, jag tror jag får avsluta för kvällen nu eftersom att städningen är icke påbörjad än och den borde egentligen vara helt färdig nu. Kan ju inte se ut såhär om det ska vistas folk här!

Ida,Frida,Anna och jag Innan och under Utgång på Tisdagskvällen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0