^~*

Melodifestivalen är nu avslutad för detta år och nu är det bara Eurovision kvar. Jag Ska hålla tummarna för Marlena som var årets vinnare. Tycker faktiskt att hennes låt var riktigt bra, sticker ut ur mängden lixom. Det är väl det enda vi i Sverige har kvar att sattsa på när det gäller Eurovision. Vi har ju totalt misslyckts nu fler år i rad. Så pass länge nu att jag har börjat tappa hoppet! Men som sakt, jag gör ett sista försök och håller tummarna in i det sista nu. KOM IGEN MARLENA!!

Nog om melodifestivalen och åter till mitt liv x)
Helgen är avslutad och jag känner tagget (not) till skolan imorrn. Menmen Måndagar är alltid den drygaste dagen. I helgen har jag då inte gjort speciellt mycket alls. Anton kom under lördagskvällen och vi har inte gjort alldels för mycket faktiskt. Kikade lite på melodifestivalen, trögade på allmänt! Något sådant!

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0