Första helgen

Nu var tyvärr första helgen av två under detta lov avklarat! ^^
Känns lite soft dock att man slipper åka till skolan imorgonbitti klockan sju som jag skulle ha gjort i vanliga fall! aja hursom helst ska vi försöka slänga ihop en kort sammanfattning om helgen! ^^

Fredag
Filmmys hos Diana på kvällen tillsammans med Anna,Anton,Linus och Daniel!
Myscket trevligt! Sånt borde göras oftare!

Lördag
Jag och Anton försöker vara kreativa  och göra en trevlig lördags aktivitet! Från början gick det ganska bra.
Vi försökte dra ihop ett gäng till lasergame. Varl ite svårare, vi fick med oss Thom och Elina och vi skulle vänta på att dom hörde av sig... men ingen hörde av sig! Vi får tillslut veta att det inte blir nått av så vi drar på max, käkar mozarella sticks, åker till hemmakväll och hyr film och Anton köper även nå playstationspel. Ett skitgrymt som jag ska nöta senare under veckan eftersom att han lämnade det här!

Söndag
VI sover, äter och spelar!
Anton åker hem vid 10 typ :P

Det var en liten sammanfattning om helgen!
Imorgon ska jag till frisören, blir nog inget jättespec tror jag! bara det gamla vanliga så att jag iallafall har lite hår kvar när balen är till våren! ^^
Jag och Syrran planerar också att åka in till stan och käpa hårfärg åt henne så jag kan färga det! Vi får se hur det blir!

Ne nu ska jag sova! VI får ses och synas!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0