Hemma och Sjuk

Ursäkta min inaktivitet de senaste dagarna men jag har bland annat varit i umeå sen igår så har inte haft något tillfälle att skriva. Vi åkte ner med klassen (och några från paralellklassen) till umeå, och ni vet jag som älskar att åka buss tyckte nästan att detta var höjdpunkten på resan ;D Vi fick dock se en sugig film som jag tyvärr glömt namnet på
Vi kom iallafall fram till Umeå sjukhus där vi fick käka lunch och sen var det två studiebesök, rättpsyk och strålbehandlingen var jag på!'
Sen bar det vidare in till umeå där vi fick checka in och sen sprang vi bokstavligt talat ner på stan för att hinna med så mycket shopping som möjligt. Det var tur att centrum var precis runt hörnet från vårt vandrarhem ^^
Jag letade desperart efter en bikini och jag hittade en!!!!! bara en överdel dock men det är iallafall en bit på vägen! ^^  Sen har jag faktiskt inte köpt nå mer i umeå tyvärr pga pengabrist! Sen var det utgång för oss, vi gick runt på lite olika pubar men det var inte riktigt sånt drag, meen... det är kanske förståeligt eftersom ¨det var en tisdag xD
Tillslut gick vi och köpte oss lite gott och gick tillbaka till vandrarhemmet där jag ida anna och thom låg och snackade  flera timmar innan vi slutligen la oss för att sova!
Måste bara tillägga att vårt rum sög eftersom att det var ett fönster där som inte gick att stänga!! =/

aja det blev morgon och dax för ännu ett studie besök så snart vi hade packat ihop och käkat oss lite frukost, mm.. fick mig en mugg cacao cream yummiii <3
Sen åkte bussen till Maria gården där vi hade ett jätte intressant studiebesök! =)
Tillbaka till stan efter det för en sista shoppingrunda innan bussen slutligen begav sig tillbaka mot Piteå! Vi såg I am Legend påvägen och den är ju så jävla bra. =)
Jag är jävligt hes idag också, man kan inte känna igen min röst, helt sjukt! Mamma vill att jag ska stanna hemma imorrn men så drastisk ska jag nog inte vara men nått skumt är det. Jag har sovit ändå sen jag kom hem och har tappat all ork i kroppen. Så det känns litegrann som att det är feber pågång men jag hoppas att jag ska klara mig!

Aja, nu ska jag nog sova tror jag! =)
Puss



Bilder på Umeåresan kommer nog på bilddagboken såsmåningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0