It takes a fool to remain sain

Godmorgon kanske man ska säga. Jag är riktigt utvilad om jag får säga det själv trotts att jag la mig extremt sent igår! Om jag bara småkikar ut genom fönstret idag så kan jag nästan lura min hjärna att det är sommar. Tyvärr så vet jag ju innerst inne att så är inte fallet, sorgligt va?
Jaha, skaa iväg till Vals snart, känns döö trisst och jag är verkligen inte pepp alls, varför ska lärarna dra med oss på en massa utflykter? vi går ju faktiskt på gymnasiet x)

Kosntigt nog så känns det skönt att det är tisdag, vet inte vad det är med mig idag men jag måste blivit en obotlig optimist under natten, för tro det eller ej, men det känns som att helgen är väldigt nära nu xD
Hoppas jag har samma obotliga optimism imorrn när jag vaknar, när faktiskt bara halva veckan har gått

Okey, jag vet, jag lider utav dubbelmoral också, den dubbelmoralen kan ni få hitta här i inlägget alldeles själva för den är ganska tydlig

Neh.. nu ska jag ta och göra mig färdig för att köra till Valsberget, ska blandannant försöka leta fram Jessicas madrass som jag hade tänkt låna och sen få släppa ut barnet inom mig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0