Lata flicka

Jag lovar... jag har försökt... jag har verkligen det =(
Men vad ger det? jag har ändå inte fått någon läxa gjord....
Okey.. har påbörjat Psykiatrin och även MTM... men icket sa nicke inget avslutat

Just nu sitter jag här.. mitt rum ser ut som en katastrof.. jag förstår inte vad som hänt med mig. Jag orkar ju inte göra nått längre.. orkar inte städa ens. Vad händer med mig?
Har dock påbörjat att måla mina naglar.. måste göra det annanrs går dom bara av hela tiden.. det blir röda idag *Intresseklubben sprängs av överbelastning* -.-
Har bara inte så mycket att säga.

Tänkte ta en tidig kväll.. ska bara packa ihop lite ägodelar som ska med t skeå imorrn! =)
Underbara stad ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0