Let's put a smile on your face

Nu har jag käkat middag, det var surströmming idag <33
Kan det bli mer sommrigt?
Klart det kan, bort med 2 meter snö, skruva upp temperaturen 25 grader och sätt på en snygg bikini på mig så ska du se att allt är mycket mer sommrigt.
Men hur som helst, nu ska vi inte vara negativa, surströmming är en bra bit på vägen!
Då är det bara det lilla kruxet med surströmming att den mättheten bara sitter i en liten liten stund sen så känner man sig hungrig igen! Såå.... jag börjar känna mig hungrig x)
Jag är fan alltid hungrig, 24/7 ^^
Ändå så fick jag en super trevlig chock när jag ställde mig på vågen igår morse. Det är på rätt väg iallafall! ^^
Sen så har jag mestadels spelat alfapet med Jessica hela kvällen, idag var det min dag när det gäller alfapet!




Yummiiii <3

Kommentarer
Postat av: JENSABOY

JAHA, du äter surströmming utan mig :(

2009-03-06 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0