Lördag morgon :)

Sitter här hemma hos Anton och har krånglat med hans internet nu ett bra tag!
Han å andra sidan ligger och sover och jag har inte hjärta att väcka honom! :)



Igår hade Jag och Anton varit tillsammans i 11 månader!
Kan ni förstå, känns som att det var igår men känns sammtidigt som att det varit så i all tid. sjuukt!
Men jag Älskar honom precis lika mycket som jag gjorde för 11 månader sen, om inte mera <3





Ojjjj...
nu öppnade han ögonen och tittade på mig men vände sig sen om.. haha nu blir jag ond och ska nog gå och väcka han riktigt ordentligt! :D

Okey, ikväll blire bowling med Grabsen.. vill säga Anton,Jens,Jocke,Anton
Kommer bli väldigt trevligt tror jag, vi träffs allt för sällan! :)

ps... jag ska spöa skiten ur dom... men säg inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0