Måndag

Idag försökte jag ta tag i den här långa listan som jag publiserat tidigare med allt som jag måste/borde göra innan påsk, och... jaa.... jag gjorde Klart mitt fördjupningsarbete i psykiatri, så den delen får jag stryka.. men då kom jag ¨på 3 saker till som var ogjort så listan blir bara längre och längre. Ska det aldrig ta slut?


- Prov Människan socialt och kulturellt (Fredag den 27)
- Nationella prov Svenska (Onsdag 1 april) *
- Lämna in fördjupningsarbete i psykiatri (Torsdagen 2 april) *
- Redovisning projektarbete (Måndag 6 april)
- Prov Religion (Måndag 6 april)
- Lämna in fördjupningsarbete Altenativ medicin (Torsdagen 9 april)
- Lämna in kommentarer om boken "Zebraflickan" (För längesedan)
- 2 oinlämnade uppgifter i Människan socialt och kulturellt (Längesedan)
- Arbete i motion till musiken (Torsdaf 9 april)

Trotts allt är jag nöjd över att ha gjort klart fördjupningsarbetet i psykiatri.. tror dock inte jag får det betyg jag vill ha på det men då får så vara för jag har inte någon ork att göra nå mer nu!
Annars idag blev det att spela lite FEAR och käka en underbart god muffinsak som mamma hade köpt *smaskens*
 Imorgon börhar jag inte förrens klockan 12 så jag får en rejäl sovmorgon SWEET!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0