Mardrömms morgon

Ni vet säkert att jag är väldigt beroende av mitt internett, och som jag berättade så har cp telia dragit ner min internet hastighet även denna månad! Men det må vara, nu på morgonen så funkade det inte alls datorn sa nått om att den inte kände igen det typ! Då blir jag helt galen!
Så jag har hunnit köra in till stan för att lämna in det, men det visade sig att det inte alls var nått fel på det utan det var sladden som var cp, så dom snälla människorna på The phone house gav mig en helt ny! Så nu kan jag än en gång använda mitt otroligt sega internet. Helt okryddat så tog det tio minuter att överhuvudtaget ta sig in hit så att jag kan skriva! Jag hoppas ni förstår att man då blir ganska så galen!

Sen när jag var påvär hem så satt jag och lyssnade på Rix Fm, det kom en bra låt (som jag inte kan minnas vad den heter) så jag skruvade upp volymen en aningen! Låten tog självklart slut efter en stund men jag tänker inte mer på det! Helt plötsligt vaknar mitt sinne till och jag inser vad jag nu sitter och lyssnar på, Backstreetboys (stavning)... och jag kunde inte hålla mig för skratt. Tänk er den bilden, någon kommer körandes i en bil och har backstreetboys på högsta möjliga volym.. xD
Hur som helst så fick jag väldigt bråttom att letya rätt på min Nightwish skiva som jag visste fanns någonstans i bilen men mamma hade gömt den av någon anledning! Hittade den efter en stunds letande och då kändes allting helt plötsligt mycket bättre! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0