Saknat mig ? :)

klart ni har, varför skulle ni inte gjort det?

Som jag sa... jag skulle spöa skiten ur killarna.. och det gjorde jag.... näst inpå... Anton (Flourtanten Anton) gick om mig i sista stund... attans! Det var iallafall skit kul att få träffa folket och hitta på något :)
Sen såg Jag, Anton och Joakim lite stockholm live och en lagg film.. aja så kan det gå.

Söndag morgon ringer Jens och vill att vi ska gå på stan en sväng.. Självklart, tyckte jag och väcker glatt små pojkarna med frukost och hela kittet... NEHE:... då var det tydligen för tidigt att vakna kl 10... men... dom kunde inte motstå frukosten så dom steg iallafall upp... men inte med lycka i ögonen ;D
Såå.. än en gång fick jag umgås med Jensii *lycklig*
Vi var på Waynes och snackade mest, ingen hade nämligen råd att spendera pengar.. hehe.. så är det att vara student ;D

Kort om idag, Måndag
- Vakna
- Skola
- Tjata hål i huvudet på Thom
- Sno Thoms klocka

- Ta hem Thoms Klocka   fail
- Sälja den    fail
- Spela F.e.a.r.
- Se two and a half men
- Spela?
- SOVA

Har inte riktigt hunnit igenom listan än.. failade på två punkter tyvärr... lyckades iallafall ha den hela dan sen så gick det åt H-vete med min brillianta plan.
Som ni ser på listan så har det lirats FEAR, igår gick det åt H-vete... asså.. lagg lagg lagg hela tiden. SÅ det var en lite besviken Jenny som satte sig vid datorn idag för att göra ett andra försök.. och tro det eller ej (ni tror det nog inte) men INGET LAGG <333
Har kunnat spela online hela kvällen utan lagg... snart är jag thaa master ;) haha

Imorrn... softa dan.. Lyxsovmorgon och sen 40 minuters lektion.. sen slut för dagen!
Avis?



Anton.Holmström
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0