Sovmorgon=Kärlek

Sitter här invirad i handdukar, har just tagit mig ett långt bad efter att ha blivit väkt med tjaa... ganska goda nyheter... Detta måste jag dock diskutera med Anton... så Anton.. om du läser detta... vi behöver prata x) *möhöhö*
Anyway..  Två lektioner idag.. kasst jobbigt med tanke på att jag kommer inte vara hemma förrens efter 4 ¨någongång... yippeey -.-

Btw.. ni som kanske läst här ett tag vet ju att jag visade en bild på en balklänning som jag beställt.. Jag har ännu inte fått den så jag kontaktade säljaren som ursäktade sig och sa att den inte var färdigsydd riktigt än.. men att den skulle levereras till honom under nästa vecka... villket vill säga att jag nog kanske får den om dryga två veckor. Ärligt talat så är jag ganska nervös.. tänk om jag varit för opptimistisk när jag mätte xD haha... gusch.. aja.. spännande! ^^

aja.. nu ska det göras iordning för mina två lektioner... tjoosan o trosan!
Byebye cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0