Tick tack

Det går framåt, men inte tillräkligt fort
Jag pratar förståss om min inte-må-bra-lista som jag ständigt visar

- Prov Människan socialt och kulturellt (Fredag den 27)
- Nationella prov Svenska (Onsdag 1 april) *
- Lämna in fördjupningsarbete i psykiatri (Torsdagen 2 april) *
- Redovisning projektarbete (Måndag 6 april)
- Prov Religion (Måndag 6 april)
- Lämna in fördjupningsarbete Altenativ medicin (Torsdagen 9 april)
- Lämna in kommentarer om boken "Zebraflickan" (För längesedan)
- 2 oinlämnade uppgifter i Människan socialt och kulturellt (Längesedan)
- Arbete i motion till musiken (Torsdaf 9 april)

Imorgon kommer jag även att få stryka Nationellaprov i svenska eftersom att det är det som väntar nu. PResspRESS!!! Hur ska jag lyckas med det?
Aja, för att lätta upp stämningen lite inför detta så har jag och Anna inhandlat glögg som vi ska bjuda alla på imorgon... haha.. fuula fula tanke xD
Även Godis har inhandlats så nu jävlar 5timmars uppsats, HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0