Tisdag

Klockan är nu halv 4 och jag har hunnit med riktigt mycket idag! jag har varit till stan, köpt hårfärg och handlat en massa till mamma. Just nu gör jag middag åt familjen. Det blir Spagetti och köttbullar! Kännde mig väldigt sugen på det!
Om ungefär en timme så ska jag åka ner till jävre och klippa till håret litegrann, blir nog inte så väldigt mycket så ni kommer nog inte se sån stor skillnad! ^^
Efter det så ska jag och Jessica iväg på korpen!
och EFTER DET så ska jag färga det röda i Jessicas hår och sen påbörja min färgning.. idag blir det blont och efter det.... eller.. nee.. det får bli en överraskning villken färg det slutligen ska bli ;D

Svar till Jensiii: Hehe ja det är ju ditt påhitt det, och vissa likheter finns det men det är nog inte så slående!
                             Men du lilla mupp, när ska jag få se dig nästa gång? Jag saknar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0