Underbara morgon

Kunde inte sova längre så nu sitter jag här i sängen och försöker finna ork till att stiga upp!
Vet egentligen inte vad jag ska göra nu, kändes lite tidigt att fara till stan med Jecka och köpa hennes hårfärg, vet förresten inte ens om hon har hunnit vakna än!
Aja nått hittar jag säkert på, känner mig grymt hungrig iallafall så det får väl bli nått att käka till att börja med!
Har inga pengar på mobilen heller... snyyft... inte roligt :P

Just ja... för er som inte vet det så kan man nu även hitta mig på facebook, jaa jag vet nördigt men var tvungen testa iallafall! Så sök på Jenny Engman där så hittar ni mig nog! ^^

Nu när jag sitter här och tänker efter så är jag medlem på way to många sidor! xD

- Apberget: MeTheOne
- MSN: [email protected]
- Myspace: MeTheOne
- Bilddagboken: xRosefuckerx
- Facebook: Jenny Engman
- Helgon: Mrskyo_   (OBS: Denna sida använder jag dock enbart för att läsa serierna x))
- Blogg.se: JennyEngman90

Så tror och hoppas på att det var alla xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0