Listaa

1. Vilken svordom använder du mest?
Fuck......

2. Äger du en Ipod? gjorde
Nej, har en vanlig mp3 som tyvärr är trasig

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.26

4. Hur många resväskor äger du?
Äger inte en enda egen

5. Använder du flip-flopps?
Under sommaren... JA!

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica el. Willys ^^

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar gärna bilder, men vill gärna vara med på någon själv också så att det syns att jag också varit med på tillställningen som fotas x)

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Shan "the man" Atci "blattefierad"

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
En kompis

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ju på hur mycket, men skulle gärna köpa en resa och bjuda med mig Anton

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
HAHA... jaa måånga gånger

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej men ibland skulle jag behöva det

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
*springer och kollar*
Evanessence - Fallen

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Osch... svår fråga! Ehmm.. ingen aning faktiskt

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Mjoo.. någon har man väl hört, men tro inte att jag tjallar!

16. När var senast någon stötte på dig?
Säkert när jag varit på krogen någongång x)

17. Vad åt du till middag senast? .
French hot dog

18 Använder du huvtröjor?
Bara när jag är slapp

19. Kan du vissla?
Kan vissla men inga melodier

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Var nog Thom igårkväll

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Gillar läskiga saker som gärna åker upp och ner ^^

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Tror jag säkert att någon gör!

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0911

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Oja! DISNEY <3

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det är inte speciellt stort.. du vet Piteå!

26. Hur många syskon har du?
Två stycken, en av varje kön

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nejdå inte mer blyg än vad jag är för tjejer

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Asså, tror jag kan dom flesta replikerna i Shrek

29. Äger du några band t-shirts?
Nightwish (3st), Iron Maiden

30. När flög du senast?
Till Stockholm i sommras

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
3st+en soffa

32. Läser du för skojs skull?
Joo har mina perioder

33. Pratar du några andra språk?
Engelska.. kan några världelösa fraser på franska också

34. Diskar du din egen disk?
Inte här hemma, vi har diskmaskin

35. Har du gråtit offentligt?
Jo har hänt några gånger, mest på bio x)

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Bääbis laptopen miin <3

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Joo det är väl lika bra medans man fortfarande har hälsan :D

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ojaa! Skulle vilja tatuera mig och skulle vilja våga göra hål i läppen

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Gillar inte att bli bjuden, men jaa.. det är ganska gulligt ^^

40. Kan du kasta macka?
Med rätt sten så..

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej det har jag inte

42. Vad har du med dig in på bion?
Någon att gå med, coca cola och någon typ av snacks ^^

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Rut, för att hon har en mycket speciell humor och hon är bra på att lära ut ^^

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej det har jag inte

45. Vad har du för väder?
Just nu är det snöigt men ganska varmt

46. Har du en blogg?
ehhm.. dah?

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
Religion och Motion till musik =)

48. Gillar du att flyga?
Jaa, det är som mysigt

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam, humor, kunna överraska ibland ^^

50. När sov du senast på golvet?
Sov på en madrass på Annas golv förra helgen, räknas det?

51. Vilken är din favorit drink?
Slush drinken ^^

52. Gillar du din boendesituation?
Den är väl egentligen ganska bra, bor gratis, äter gratis!
Fast självklart längtar jag efter något eget krypin

53. Vilken är din mammas hemstad?
Piteå (Långnäs)

54. Din pappas hemstad?
Piteå (Öjebyn)

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
För att fungera 10 timmar
För att orka mig upp och iallafall ta mig iväg någonstans.. 6 timmar
För att leva.. MINST 3 timmar

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej nej, jag har det ganska slappt! oftast, gillar att få lite fart på tillvaron ibland

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
hehe.. nee på nått sätt lyckas jag alltid smita undan ;D

58. Vilken är din favoritfrukt?
BANaN

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, borde göra det ibland

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19år

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej egentligen inte, bara under lektionstid

62. Tror du på liv på andra planeter?
Självklart, tycker att det är ganska..egocentriskt att tro något annat

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Riktigt arg? Då är det nog Pappa för längesen, men sen så har man ju alltid varit lite småsur då och då men det löser sig alltid ^^

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror ju inte på någon gud, men om han finns så är han en svart man =)

65. Vad var det senaste du åt?
Naturgodis ^^

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Mestadels motsatta

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Tror att det var farfar som kom på det

68. Gillar du senap?
Njaa inte speciellt

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det blir bättre... men vill helst höra det från någon annan

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Vill göra det

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte, någon som har nått förslag?
Är väldigt intresserad av att få höra ^^

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Inget från Ebay, men Tradera är ju svenska Ebay och därifrån har jag nyss köpt min balklänning

73. Tycker du om att krama folk?
Jaa, kramar är mysiiga

74. Skulle du säga att du är trendig?
Nej det är jag inte, har det jag trivs i, that's it

72. Äger du en digitalkamera?
Jaa. den börjar dock bli lite halvdålig nu

73. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Amy lee, ska tydligen likna henne, är dock tveksam själv x)

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
OJAA!!! fyyfan...

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Som sakt, jag har med åren blivit väldigt sentimental, gråter ofta.. bland annat min favvobok "En geishas memoarer"

76. Tycker du att du är attraktiv?
Vissa dagar är jag jordens avskum, vissa dagar är jag den vackraste kvinnan på jorden xD

77. Vad är du allergisk mot?
Vette tusan alltså

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Brutalt nog... nej! Kött är GOTT!

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
JONNY! xD



                  Amy Lee                     VS.                  Jenny Engman

Finns det likheter?

Kommentarer
Postat av: Jenssii

Som jag alltid safgt, JA, ni är lika :D haha

2009-03-03 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0