Wiieeo

Nu har jag äntligen fått helg.. känns inte ritkigt så eftersom jag ännu inte lämnat skolans egendom. Sitter här och drygar och väntar på att min buss eventuellt ska komma snart!
Sånt är bara jobbigt. MER BUSSAR ÅT BLÅSISARNA!
Idag har Jag Ida och Thom suttit och försökt hitta bilder till min etik redovisning och det är ju bara... uurk..
ÄÄhh.. får ta mig i nackskinnet och verkligen sattsa på att hitta bilder senare någondag, ser dock inte fram emot det. x)

Menmen... när jag kommer hem så ska jag ta mig ett lååångt bad med skum och badsalt, bara för att jag behöver lite vardagsmys ibland! ^^
Efter det så ska jag hålla tummarna att Anton kommer och hälsar på i den lilla byn långt ute på landet
*HoppasHoppas* =)

Okej, bara en halvtimme kvar tills bussen kommer... wiieo.. noot!
Ha en trevlig Fredagskväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0