Åter Blåsis

Nu är jag hemma igen efter 5 dagar i Kåsböle!
Har varit mycket trevligt som vanligt!
Idag har varit en soft dag, har mest lekt och sovit middag! :D

Sitter här vid käksbordet nu och har just ätit en Jenny macka (Med Jenny Macka menas att det är någon form utav macka som inte liknar andra mackor, i dettaa fall så var det bröd + chili con carne + ost + Cream fraishe + Micro)
Detta var väldigt gott eftersom att jag började känna mig ganska så hungrig!
Usch, har inget viktigt att säga egentligen, ska typ sova för jag är ääääckligt trött!

ahah.. btw, Anton har nu mera en motståndare som slåss om min kärlek! 
Jag vet, det är underbart att vara Älskad! :)
(Men Anton, du vet att du vinner) ^^



Jenny Goes DROGAD (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0