Choklad och Cola?

Har nu försökt få en liiite liiite mer sommrig look här på bloggen än tidigare. Insåg plötsligt att det såg ganska vintrigt ut med stjärnor i bakrunden, så som ni nu kan se så har jag en blå himmel och moln istället. Passade kanske inte så bra ihop med det svarta men ni får nöja er med detta! ;)

Nu ska jag lägga mig och sova en stund för att sedan bege mig till praktiken, jobbigt men sant! Funderar dock på att stanna på vägen och köpa lite choklad för att hålla blodsockret uppe när det blir som jobbigast. Menmen... vi får se!  :)
Sen efter denna hemska natt så är jag ledig 5 dagar... tjoohooo lycka delux! ^^




Vågar du utmana mig?
-------->http://metheone.mybrute.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0