Dössiii nenny

Jaa.. nu har jag Fixat klart Tai chi arbetet... snacka cp arbete som jag nu verkligen ska lägga bakom mig och aldrig i hela mitt liv tänka på igen.. Det var verkligen helt ointressant! Porrarbetet är nu även också klart så då är det bara redovisningen kvar sen är jag klar med det också!
Men då... ni som läst förra inlägget... har jag ett problem kvar! Det vill säga mitt tal som jag ska hålla imorgon. Detä r verkligen pissigt dåligt och jag kommer inte ha en chans i världen att få bra betyg på det! jag stammar mig fram eftersom att jag egentligen inte har någon aning om vad jag egenltigen vill få fram, och det är väl ganska pinsamt med tanke på att arbetet handlar om min alldeles egna teori! -.-

Usch för skolan ibland.. Hurra för studenten! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0