Färgning på Schemat

Ja.. ska kasta in ett litet inlägg nu innan jag går och färgar syrrans hår, det börjar vara så urblekt så jag tvingade henne att köpa hårfärg, ska även göra en liten..hmm.. skumm sak på mig själv.. få se hur det blir! x)
Praktiken idag har faktiskt varit riktigt rolig, jag har fått följa med en patient under hela förundersökningen och se hur det går till, ska nog få vara med på det någon mer dag!
Sen så har jag hunnit med ännu mer smågrejjs, har hämtat mitt Schema för sommarjobbet så nu vet jag precis hur jag jobbar.. usch, det var som jag fruktade, alla dagar man vill vara ledig var man inte ledig =(
Det suger ju men får väl ta ledigt någon dag så att man får iallafall någon bra dag ledigt!

Ikväll blir det Tv, Simpson och Two and a half men.. soooft <3
Borde ta tag i att skriva mitt tal också till Svenskan!


Aja.. Syster väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0