Första delen av veckan.. Avklarad!

Har börjat dela in veckan i 3 olika delar, Praktik - Skola - Helg!
Har nu klarat av hela första delen, nu återstår det bara två varav en jag längtar till! ^^
Som sakt, praktik + tandläkare idag, tandläkaren var en baggis, skulle bara rönka visdomständeran så det gick på två röda! Praktiken har varit lite segare men det har gått ändå hyfsat bra. Fick på egen hand göra två BS och även plocka ut nålar ur händerna åp folk.. seee... vad man kan lära sig på en dag!

Nu ikväll ska jag sätta mig ner och skriva min inlämningsuppgift till Altenativ medicinen, den ska handla om Tai chi.. MYCKET TREVLIGT * mycket ironisk ton *
Sen ska jag försöka få mitt svenska tal att inte låta lika jävla pissigt som det gjort tidigare i veckan och jag ska även skriva ett PM. SEN... (ojojoj.. mycket ikväll) så ska jag fixa min Porr power point och träna in den ifall det skulle bli av att jag redovisar den imorrn, man vet ju aldrig! och slutligen så ska jag försöka ringa till Anton.. få se om jag hinner! Hoppas då det!

Så trevlig var min kväll.. hoppas du har det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0