Livet

Tänk att jag ändå har några få trogna själar därute som trotts min otroliga inaktivitet fortfarande fortsätter att besöka mig! ^^ Jag har verkligen inte haft varken ork eller tid att sätta mig och skriva några få rader här.. jag har knappt suttit alls vid datorn på väldigt länge! Så lite nyttig är jag ibland! Har börjat min praktik på Ortopeden nu! Går ganska bra, idag har jag fått plocka bort stygn! :)

Valborgs så var vi ett litet gäng i byske nere vid havet! Jag hade fruktansvärt trevligt och det hoppas jag alla andra också hade! :)
Fredag så åkte jag och Anton hem till mig på middag och Sen på lördagen skulle vi vara barnvakt åt Antons Brorsdotter Lilly! ^^ Sötast ever <3
Jag, Anton och Lilly var ute och körde lite bil och åkte blandannat och tittade på Antons barndomshem! ^^

Sen har dert inte hät så mycket annat i mitt liv. JO!.. skulle nyss vara duktig och ta tag i alla skolarbeten och fixa ihop lite powerpoints MEN!!!!!!!..... vi har ingen powerpoint hemma insåg jag plötsligt!!! :(

Nej.. nu middag!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0