När trollmor har lagt.....

Jani.. nu är det snart dax att dra sig under täcket och sakta slummra in i en djup dvala!
Usch så skönt det lät.. erkänn ? :)

Färgningen gick för övrigt bra.. Det blir skitcoolt och jag blir lite lagom avsi sådär! Mitt egna lilla hemliga projekt som jag pysslade med samtidigt gick inte fullt lika bra.. Slutade med att jag blev halverst uppäten innifrån och avbröt projektet tidigare än planerat. Ska dock ta tag i det om ett par dagar och då ska jag fan HÄÄÄRDA!!!

SEN... lyssna nu gått folk för nu kommer en stor sorg i denna vardag.........
Det visades gamla avsnitt av Two and a half men.. jag som har gått och sett fram emot detta hela daan ='(




Ser man på vad man kan råkas hitta i gammla mappar.. Stod modell för en klasskompis arbete och här var den slutliga bilden.. Ganska najs om jag får säga det själv! ^^
Sååååå titta och njuuuuut!

Så puss noobs dax för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0