oooh...

såg nyss att senaste inlägget var det 365:e inlägget... alltså.. om man då sprider ut dessa så har jag med andra ord skrivit ett inlägg per dag i ett år... men det stämmer nog ganska bra. Bloggen här kom ungefär till för ganska precis ett år sedan.. GRATTIS BLOGGEN *Blåsa i tutor och käka tårta*

Jah.. kommer nyss hem från en helg i Kåsböle, nästan min nya favoritplats ^^
Kan kanske ha nått att göra med att det bor en underbar människa där + 2 till människor som är trevliga att umgås med :D menmen... hursomhelst... vädret har sugit totalt så vi har knappt gjort nått alls.. eller... joo.. jag fick äntligen se hela THE TERMINAL så jag är nöjd och glad.. den var riktigt bra faktiskt!

Just nu sitter jag hemma här i byn och väntar på Frida och Sofie som ska komma och hjälpa mig att fixa presenten som våra mentorer ska få på studenten. Den kommer nog bli ganska najs! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0