Pengar

Finns mycket som jag vill/borde köpa.. vissa saker mer värda än andra och vissa saker är bara småskit, men det är småskit som jag tyvärr inte kan köpa eftersom kontot visar på näst inpå tomt. Därför måste allt vänta till den dag då jag får pengar (Halleluja för lön)

- Sommriga byxor (Byxor i allmänhet skulle jag behöva skaffa eftersom att jag är dålig på att köpa detta. Har kollat igenom min garderob och insett att jag har inga kortbyxor att använda nu till sommaren.. MÅSTE köpas!)

- Nya skor (Skor att ha på balen/studenten och lite annat nytt behövs :) Detta brukar dock inte vara nått större problem eftersom att jag älskar att köpa skor. För tillfället är det bara pengarna som är problemet)

- Lösnaglar (Fjortisaktigt och blir ofta fruktansvärt fult, men jag har fått en ide om att jag verkligen vill prova detta igen då jag har hittat några asballa.. hmm.. vi får se om denna impuls går om)

- Biljett till Toxicbar på Studenten (Redan gjort, I'll be there)


- BH (En av dom här som man klistrar fast och även någon vanlig ny x)

- Mascara (Hatar att köpa detta, men nöden har ingen lag)

- Tungpiercing (Längesedan nu, vill ha nått nytt)

- Twilight (Eftersom jag lever fattigt studentliv så har jag fortfarande inte haft råd med denna ännu)

- Student klänning (Redan klart)

- Ramar (Vill rama in bilder på nära och kära)



mm. Listan kan göras fruktansvärt lång. Tyvärr så kommer min blivande lön mestadels gå till följande:

- Telia (Dongeln kostar pengar, räkningen för de kommande 3 månaderna har kommit och här är dommen. 616kr)

- Mamma och Pappa (Superkul att åka till Cypern, supertråkigt att måsta lämna tillbaka pengarna som mamma och pappa lånade ut. 3000kr)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0