Praktik! -.-

Jag har uppmärksammat att jag ofta är väldigt dålig på att skriva inlägg här under helgerna.. men det beror väl på att jag har en massa annat att göra i guess!

Fredag: Fredag kom Anton hit, efter några timmar så kommer vi på att vi kanske skulle ta och åka ner till stugan jag och han och vara där så.. sakt och gjort gjorde vi detta. Vi anlände vid halv 12 tiden ungefär så det var nästan bara att packa upp och hoppa isäng! x)

Lördag: Spelade lite GH på morgonen och avnjöt en god frukost för att sedan åka in till stan och köpa Anton en kostym. Snacka stiliga karln jag har :) Vi åkte sen hem och satte oss nere vid stranden och drack oss nån liten drink och hade bara mysigt. Anna kom också ner och vi började med att låsa in henne i koferten på bilen.. ahah.. liiite jätte kul :D Sen fick vi mer besök utav Thom och en tjej som heter Emelie :) Vi grillade lite, spelade buzz och såg omröstningen på Eurovision. Låten som vann var helt okej.. jag tror jag kommer börja gilla den riktigt mycket senare när jag hört den lite mer! Sen åkte alla hem och jag och Anton fick lite sömn! ^^

Söndag: Vi seega extremt mycket på morgonen och städa lite smått ihop MEN.... då kommer anton på att han måste klippa sig så.. jag klipper honom (ahaha.. finns bilder xD) säger som så att jag skall nog inte bli någon frisör. Tanken var ju att håret skulle rakas av men... rakapparaten vi skulle använda funkade inte så vi hade det lite jobbigt ett tag tills pappa kom med en annan rakapparat.. så nu har jag inget hår =( *sadface*
Okej.. det är väl faktiskt helt okej men det säger jag inte till Anton x)

Måndag: Har än så länge skjutsat Bror till skolan och Anton till busstationen! Så nu är det bara få minuter kvar innan jag åter igen ska sätta mig i bilen och åka iväg till sjukhuset och ha ännu en praktikdag.. Usch ta mitt liv! Så det är väl det jag kommer göra av min kväll.. Inte särskillt lockande men plikten kallar.
Balklänningen min ska nu komma imorgon säger han... det tror jag vad jag vill om men vi får väl se.. Om den inte kommer så kommer jag vara helt jävla unik på balen. INGEN kommer ha en liknade klänning som jag... sanna mina ord ( Hoppas verkligen klänningen jag beställt kommer!!! x) )

Aja, nu ska jag sluta sega.. jag gör detta bara för att jag ska slippa åka!
PUSS! =)

Kärlek
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0