Sammanbrott nära

Sitter här hemma och det känns nästan som att detta är en ledig dag, men icket!
10 timmars praktik ligger framför mig då jag inatt ska ha praktik. Inte speciellt roligt men jag hoppas att jag kan hålla mig  vaken! Ska försöka sova middag senare ikväll!'
Hursomhelst, sitter som på nålar just nu eftersom att jag väntar på att posten ska komma. Ni förstår min balklänning har ju inte blivit levererad till mig ännu och jag har fått veta att den KANSKE ska komma idag, det hoppas jga verkligen eftersom annars måste jag ha en klänning som jag absolut inte vill ha men sproll.... :P
Usch så alla håll tummarna!
Platserna till balen är iallafall fixade nu.. Tack Sanna för all hjälp! ^^

ANNAWIKSTRÖM

Detta är ett specialinsatt meddelande till Anna Wikström eftersom att jag inte är helt säker på att jag kommer prata med dig idag. Thom ringde och berättade att han fått ett samtal från vår favoritlärare som sakt att vi måste skriva om rapporten. Detta ska vara klart den 28:onde. Vi får fixa det till veckan med andra ord. Om du träffar Ida kan du ju meddela henne detta också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0