SHoPPiinG

Efter att ha betalat räkningen och Pappa så hade jag 1600 kr kvar att spendera. Började med att fylla på min mobil med 300 kr så nu ska ALLA sms:a mig konstant hela sommaren eftersom att jag har gratis sms tills sista augusti!
Sen åkte jag in till stan för att hitta nå skor men icket. Hittade inte något alls så jag var lite lagom ledsen när jag åkte hem. Åt min middag i sorg och så frågade mamma om jag skulle med till Öjebyn för att titta och JAA!!!.. Två par skor för 120kr och ett par jeans + en tunika för 240!! Ibland är det värt att kolla på billiga skit affärer :D:D:D
SÅ nu har jag skor till studenten.. dock inga till balen så jag måste fortsätta leta efter detta senare, vi ska tydligen åka till luleå och kolla någon dag så man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0