SOOFT MORGON!

Egentligen borde man börja ställa klockan några timmar innan man ska iväg (Okej.. kanske inte är så passande när man börjar klockan 7, men alltid annars). Har haft världens mest softa morgon idag då jag:

- Vaknade själv vid halv 10
- Softade framför datorn
- Tog en Dusch
- Lagade Fruch åt mig och Jecka (Majskolvar + Smör + Vitpeppar = YUMMII)
- Pappa hade fixat det jag skulle ha mid mig till middag (Spagetti och pappas köttfärsås ^^)
- Softade med Jecka framför tv:n och garvade åt Tv shop
- Softade framför datorn och pratade med min gamle kompis Jensiii, Bestämde att vi måste hitta på någon kul snart ^^
- Klädde på mig och plockade ögonbrynen (tro det eller ej, det måste också göras ibland, misslyckades dock totalt så ser ut som ett freak, men... så får det vara!) ^^
- Softar framför datorn igen, ungefär en halvtimme kvar innan avfärd!

Så soft borde alla människor få ha varje morgon! ^^
Menmen, resten va dagen kommer nog vara desto sämre! Usch, ibland är det jobbigt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0