Sovmorgon

Har fortfarnade inte åkt iväg till skolan eftersom att vi idag har sovmorgon!
Väldigt skönt men jag är långt ifrån utvilad, imorgon ska jag sova tills jag vaknar utan att ha press med väckarklocka och dylikt eftersom att praktiken börjar kl 2.
Har hunnit ta en dusch så nu är jag mitt bästa jag, förutom att jag upptäckte hur slitet mitt hår är. Usch är verkligen i behov av en klippning men icket.. är förbjuden detta av frisören fram tills balen eftersom att hon vill ha så mycket hår som möjligt att arbeta med.
Ska iallafall snart iväg till skolan och ha några tröga lektioner innan jag får åka hem, skönt att jag har bil idag då så att jag kan köra hem dirrekt! ^^

Cyaa later! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0