Hjärtat talar ut

Tack Älskling!

Det finns så mycket jag vill tacka dig för. Jag vill tacka dig för att du finns, för att du gör mig lycklig, för att du lyssnar, för att du är du, för att du är du visat mig hur kärlek ska vara, för skratten och för så mycket mer.
Men vill även tacka dig för små saker såsom för i helgen! Älskar att ha dig i närheten! Du gör mig trygg. Jag vet att jag säger det ofta, men det är ord som tåls att sägas om och om igen.
Jag Älskar dig!
Vad jag än säger, hur gnällig och sur jag än kan vara, så ska du alltid minnas det. För de orden ändras inte, inte i första taget! Efter det här året tillsammans så kan jag säga att allt känns så rätt! Ser fram emot fler underbara dagar, månader, år tillsammans med dig!

Du är världefull
Tack
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0