Tycka synd om mig inlägg

1timma och 10 minuter, så länge är det kvar innan jag kommer sitta på praktiken och sörja över att jag var tvungen att gå dit, har under morgonen önskat att jag kunde spy liiiite lite grann för att då kunna sjukanmäla mig men icket. Inte ens en liten hostningar jag kunnat komma upp med! Fan också....
Har nyss tagit en dusch så jag borde nog dra på mig nå kläder eftersom att jag antar att det inte vore så populärt att komma naken till sjukhuset! Det är vid sånna här tillfällen det är väldigt synd om mig och alla borde ge mig fotmassage, varmchoklad och sen bädda ner mig i sängen. Men trotts att detta är vad ALLA borde göra (En självklarthet) så är det ingen som känner sig manad. Stackars Jenny x)




Under Cypern Resan blev jag avmålad
Här är bilden nästan fulländad
Vad tycker ni?

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0