Uppe med Tuppen!

MOHAHAHA... tuppen har fan inte en chans, här sitter Jenny Engman vaken och inte ser jag någon tupp inte :D
Ska iväg till praktiken nu snart och känner mig inte överdrivet trött Tack och Lov!
Men det kan kanske bero på att jag är skitspänd för Operationen! (Trotts att denna mest troligt kommer sluta med att Jenny ligger avsimmad på golvet men... jaa.. sånt är livet)


Sitter vid en gammal dator och tänkte att "Jaaa!! jag hittar en gammal ego bild" Såå varsåågoooda!
En otroligt ofager Egobild (Tagen av Sofie under våran Danmark resa) :)
Ful men lycklig skulle man kunna uttrycka det som!
Jag kan dock inte komma ihåg vad det var jag åt :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0