Vuxenpoäng?

Jani, nu har Jenny Engman sökt sitt första riktiga jobb.. sökte nu en möjlig heltidstjänst som Personlig assistent.. well... man måste ju börja någonstans. Rut har iallafall lovat att vara min Referens ifall jag behöver någon sådan. Vi får väl hoppas att dom hör av sig iallafall.
åååhh.. fatta lycklig jag blev, hade redovisning idag I Psykiatri. Rut var då så nöjd.. (psst... MVG i kursen!!! ;D)
Fick en massa berömm.. tänk ändå, trotts att jag är orkeslös och inte har någon ork till att jobba så kan jag ändå ibland få till det! ^^

Nu under kvällen så har jag varit och sett på Teater i hortlax, syster yster var en utav aktriserna och dom var verkligen jätte duktiga, såg samma teater när jag själv gick i hortlax men jag tyckte att dom hära gjorde det mycket bättre! =)
Sen har jag skurat och nu är det dax för damtorkning!

Imorrn äre fredag... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0